Kategorie
- AKCESORIA I MATERIAŁY POMOCNICZE
- BLOKI
- BONY PREZENTOWE
- DECOUPAGE
- DEKORACJA I HOBBY
- DLA DZIECI
- DŁUTA I AKCESORIA RZEŹBIARSKIE
- ELEKTRONARZĘDZIA
- FARBY AKRYLOWE
- FARBY AKWARELOWE
- FARBY DO CIAŁA
- FARBY DO SZKŁA I CERAMIKI
- FARBY DO TKANIN
- FARBY OLEJNE
- FARBY W SPRAYU
- FARBY WODNE
- FORMY DO ODLEWÓW
- GESSO I INNE GRUNTY
- GRAFIKA
- KALIGRAFIA
- KALIGRAFIA CHIŃSKA
- KASETKI
- KLEJE
- KREDKI I OŁÓWKI
- KROSNA MALARSKIE
- KSIĄŻKI
- MANEKINY
- MARKERY, PISAKI, CIENKOPISY
- MASY DO MODELOWANIA
- MEDIA
- NARZĘDZIA DO CERAMIKI
- NARZĘDZIA JUBILERSKIE
- NARZĘDZIA SZTUKATORSKIE
- PALETY
- PAPIERY
- PASTELE
- PĘDZLE I SZPACHLE
- PIGMENTY SUCHE
- PISANIE IKON
- PŁÓTNA DO DRUKU
- PŁÓTNA MALARSKIE
- PŁYTY PIANKOWE
- PODOBRAZIA
- POZŁOTNICTWO, RENOWACJA, KONSERWACJA
- RAMY
- RYSUNEK
- SILIKONY I ŻYWICE
- SZTALUGI
- TECZKI
- TUBY
- TUSZE ALKOHOLOWE
- WĘGLE
- ZESTAWY MALARSKIE
- ZESTAWY PREZENTOWE

Wysyłka i zwroty
W naszym sklepie internetowym sprzedaż wysyłkowa realizowana jest na terenie Polski za pomocą Poczty Polskiej lub firm kurierskich DHL, DPD i GLS.
Możliwe jest także wysłanie paczki w dowolne miejsce świata - konieczny jest jednak wcześniejszy kontakt, w celu ustalenia kosztów wysyłki, ponieważ zależą one od wagi i rozmiarów paczki.
Istnieje możliwość osobistego odebrania zakupów w siedzibie firmy, w godzinach pracy.
Podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT, wyrażone są w PLN.
Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 11.00 realizowanie są najpóźniej w następnym dniu roboczym. Jeśli nie jest to możliwe, wysyłana jest odpowiednia informacja na podany adres email lub kontaktujemy się telefonicznie.
Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w pierwszej kolejności w najbliższym dniu roboczym.
Zamówienia wysyłamy:
· Pocztą Polską – jako Kurier48, paczki docierają do adresata zwykle na drugi dzień roboczy od nadania. Poczta Polska dostarcza paczki w dni robocze.
· Firmami kurierskimi - GLS, DHL lub DPD, docierają następnego dnia roboczego od nadania.
W naszym sklepie zawsze masz kontrolę nad kosztami wysyłki. Koszt wysyłki jest stały, niezależnie ile kupisz - nie musisz się ograniczać!
· Wysyłka Pocztą Polską - opłacona przelewem lub DotPay -10zł
· Wysyłka kurierem DHL, DPD lub GLS - opłacona przelewem lub DotPay- 15zł
· Wysyłka dużych przedmiotów (sztalugi, podobrazia, płótna malarskie) - 26zł
· Płatność przy odbiorze - w siedzibie firmy - 0zł
· Dodatkowa opłata za płatność przy odbiorze (pobranie) - Poczta Polska, DHL, DPD lub GLS - 5zł
DARMOWA WYSYŁKA:
· zamówienia o wartości powyżej 250zł opłaconych z góry
· zamówienia o wartości powyżej 350zł z płatnością przy odbiorze
· nie dotyczy ona przedmiotów gabarytowych takich jak sztalugi, duże podobrazia i płótna malarskie.
ZWROTY:
· Przesyłkę należy sprawdzić (z zewnątrz) w obecności doręczyciela. Paczek naruszonych bądź ze znacznymi uszkodzeniami nie należy przyjmować.
· Zwrot zakupionego towaru w sprzedaży wysyłkowej jest możliwy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkty muszą mieć kompletne, oryginalne opakowania bez śladów otwierania, używania bądź naruszania zawartości. W celu wysłania do sprzedawcy należy użyć takich samych opakowań zewnętrznych, jakie były zastosowane w otrzymanej przesyłce. Kwota zostanie zwrócona na adres nadawcy (lub rachunek bankowy) po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości.
· Paczki (zwroty) za pobraniem nie będą przyjmowane.
· Zwroty z tytułu reklamacji powinny być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą mailową sklep@artequipment.pl. Kupujący może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji: gdzie rękojmia oznacza odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne towaru, który sprzedaje. Gwarancja zaś : pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym. W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdecydować o obniżce ceny danego towaru, albo odstąpić od umowy. Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada sprzedający.
· Jeśli kupujący złoży reklamację w ciągu 12 miesięcy automatycznie zakłada się, że rzecz była wadliwa w chwili jej wydania.