Kategorie
- AKCESORIA I MATERIAŁY POMOCNICZE
- BLOKI
- BONY PREZENTOWE
- DECOUPAGE
- DEKORACJA I HOBBY
- DEKORACJE BOŻONARODZENIOWE
- DLA DZIECI
- DŁUTA I AKCESORIA RZEŹBIARSKIE
- ELEKTRONARZĘDZIA
- FARBY AKRYLOWE
- FARBY AKWARELOWE
- FARBY DO CIAŁA
- FARBY DO SZKŁA I CERAMIKI
- FARBY DO TKANIN
- FARBY OLEJNE
- FARBY W SPRAYU
- FARBY WODNE
- FORMY DO ODLEWÓW
- GESSO I INNE GRUNTY
- GRAFIKA
- KALIGRAFIA
- KALIGRAFIA CHIŃSKA
- KASETKI
- KLEJE
- KREDKI I OŁÓWKI
- KROSNA MALARSKIE
- KSIĄŻKI
- MANEKINY
- MARKERY, PISAKI, CIENKOPISY
- MASY DO MODELOWANIA
- MEDIA
- NARZĘDZIA DO CERAMIKI
- NARZĘDZIA JUBILERSKIE
- NARZĘDZIA SZTUKATORSKIE
- PALETY
- PAPIERY
- PASTELE
- PĘDZLE I SZPACHLE
- PIGMENTY SUCHE
- PISANIE IKON
- PODOBRAZIA
- POZŁOTNICTWO, RENOWACJA, KONSERWACJA
- PŁÓTNA DO DRUKU
- PŁÓTNA MALARSKIE
- PŁYTY PIANKOWE
- RAMY
- RYSUNEK
- SILIKONY I ŻYWICE
- SZTALUGI
- TECZKI
- TUBY
- TUSZE ALKOHOLOWE
- WĘGLE
- ZESTAWY MALARSKIE
- ZESTAWY PREZENTOWE

SENNELIER PASTELE SUCHE 1/2 60KOL SKRZYNKA
Opis produktu
Suche pastele w drewnianej kasecie – A l'ecu Sennelier Wooden Set. 60 kolorów pasteli-połówek.
Od 1887 roku nazwisko Sennelier, jest synonimem jakości, artystycznej innowacji, i bezustannego zaangażowania w rozwój sztuki.
A l'ecu Sennelier, to uznawane powszechnie za niedościgniony wzór jakości pastele suche, produkowane w najszerszej gamie 525 kolorów. Wytwarzane z najczystszych pigmentów, w połączeniu z minimalną ilością naturalnego spoiwa, ręcznie formowane pastele suche Sennelier otwierają przed artystami nowe, niczym nie ograniczone możliwości przeniesienia na papier fascynacji i artystycznych inspiracji, w tej niezwykle pięknej i subtelnej technice rysunku.
Prezentowany zestaw mistrzowskiej klasy pasteli suchych zawiera 60 kolorów połówek pasteli, (13 mm średnica, 32 mm długość).
Pastele suche Sennelier, to produkt najwyższej światowej klasy, po który sięgają twórcy nie uznający jakichkolwiek kompromisów w stosunku do jakości i komfortu pracy.
Zaleca się zabezpieczenie wykonanego rysunku fixatywą, co chroni go przed niekorzystnym działaniem światła, i przed przypadkowym roztarciem pigmentu na papierze.